låt mej få sova.

Aah. Min natt har minst sagt varit väldigt spännande! Just nu sitter jag här efter två timmars underbar sömn med illamående så de står härliga till och en go hosta. Mumsigt värre!
Amanda kom till mej igår kväll runt åtta tiden, vi åkte upp till Conny för tv spel och tjöt. Vid ett åkte vi till Pitchi och våldgästade honom mycket trevligt. Det bölev öl, tjöt, öl tjöt. efter nån timme skulle vi kolla bussarna, då gick dem helt stört och vi hade vart tvunga att åka till älvängen centrum och till stan för att komma till bohus, helt sjukt. Så vi stannade kvar satt och lyssnade på go musik och drck öl, cola, vatten tills klockan blev sju på morogonen. Klantarslena själva missar bussen med en minut GÅR till nödinge för att köpa frukost . Står och väntar på bussen där i hundra år och ingen buss kommer. DÅ ringde vi till Maggan-Girl så hon fick hämta oss.. Det var minst sagt underbart. Hem dricka kaffe & käka lite till sedan dunka ner i sängen klocna halv tio på morgonen. Amanda ligger bakom mej nu & söver de lilla aset medans jag mår illa som en get. Nåja det var min mycket intressanta kväll mina kära vänner. Hoppas att ni hade minst sagt lika roligt som jag.

Jag måste bara meddela mina kära väns fina exotiska utryck. " Oj jag fes" hahahahahahhahaha
Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0