imorgon eller på måndag

börjar mitt nya liv. Då skall alla dessa sovmorgonar förhoppningsvis bort. Jag har varit på en lektion på hela veckan vilket är katastrof ;D.. Men jag skall försöka fixa detta här nu, men bara om de tar bort mina iv val.. eller nja kanske inte?
Det är lättare sagt än gjort att få ordning på på allt. eller hur?
Sitter iallafall här med en kaffe i handen & skall strax knalla ut i de kalla sverige med hundarna. Väntar på att Jenn skall vakna . Sedan drar vi nog till skolan på sista lektionen antagligen. 

Puss på det.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag hade inte läst ditt sms förrän när du skrev på bloggen. Och jag håller med. Jag tycker inte att vi ska vara ovänner! :)

2008-12-04 @ 17:04:29
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0