1 juni

Hm min fem månaders bebis sover typ ingenting på dagarna längrem snacka om att ha energi.... Hon somnar inte ens i vagnen när vi är ute haha.

Operationen igår  den gick ju bra, vi tog bara två tänder, de räckte gott & väl tyckte både jag & tandläkarn. Tänderna låg ju inte alls långt ner som de har sagt får hoppas att vänster sida går lika bra.. Jag vaknade dock upp imorse med sveriges fetaste kind alltså den e typ lika svullen som en golfboll på de har hållt på & borrat. Ont gör de med, eller mest bara när jag ska äta annars känns de nog ganska okej, okej med värktablett i kroppen.

Strax kommer mamma hit vi skall käka lunch, sen blir de väl en lugn promenad i solen innan vi skall laga midda & sedan åka till vetrinären för att kolla hur Zizzas mun har läkt.

När jag låg hos tandläkaren igår kom jag på att om 4 dagar är Alice faktiskt fem hela månader de är galet va tiden går vart tog min lilla bebis vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0