25 februari 2011



Sovande bebis

Åh jag klagar när jag sover för lite, nu ska jag klaga fär jag sovit för mycket, ( eller ja mer än vad jag är van vid ). ALice somnade 22.45 igår kväll & hon vaknade 04.10 för att äta, somnade om igen vid 04.30. Jag kunde dock inte somna om kollade sista gången på klockan vid 05.00. Hon väckte mig igen vid 07.30 vet inte varför för hon åt två minuter typ sen somnade hon  sover fortfarande. Jag tog tillfället i ackt att äta frukost i lugn & ro.

Idag skall jag kolla på ett par skor & kläder till mig själv. Limit har rea så skall springa in där sedan & kika lite.. Alice började ju tjuta igår så fick inte köpt mig något:P

Sedan skall mamma & jag åka till Älvängen tror jag, yes yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0