24 februari 2011

God morgon..
Jag är trööööött, min sessa som brukar sova hur fint som helst om nätterna, vakna var tredje eller var fjärde timma i vanliga fall, bestämde sig för att sova från 20.30-00.00 för att sedan käka lite grann, sedan vakna 02.30 & sedan 04.30 för att sedan vilaja stiga upp 06.45. Jag är inte van vid sånt där... Nu sover hon dock i sin säng efteratt ha vaknat typ fyra gånger på en timma. Jag ger mig aldrig :D

Åh hon växer så fort. I tisdags vägde hon 4050. Vi var på läkarundersökning & allt såg bra ut.
Hon skrattar en himla massa nu när man pratar med henne speciellt till min pappa han måste se rolig ut haha. Hon ler & pratar sprattlar & är för de mesta glad. Hon käkar typ varannan timma eller var tredje på dagen & de är inte lite hon äter alltså . Ammar först sen får hon minst 120 ml ersättning & allt slukas inte konstigt att hon växer...

Idag kommer Isaac hit. Kul med lite besök.


mitt söta lilla hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0