28 september 2010

Har precis vaknat ligger kvar i sängen med Zizza på ena sidan & Boriis på andra. Amber i sin bädd & Ozzy på golvet, alla stensover så känns inte som jag behöver gå upp riktigt ännu.

I Söndags var jag ju på ikea, köpte de mesta som behövdes till köket och en ljusbricka & massa ljus. fattig blev jag. Igår köpte jag fyra nya hundbäddar. Det var billiga känns gött, Amber uppskattar sin ialla fall..
Efteråt åkte jag & Andreas till vetrinären med Amber igen. Och de tog en röntgen bild & det visade sig att hon har urinsten, blir specialfoder i tre veckor först, två olika medeciner. Hoppas att detta hjälper nu så hon slipper en operation.

Nä nu ska jag stiga upp & göra frukost.

ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0