19 Oktober 2010

Var hos Vetrinären igår på återbesök med Amber & hon var inte frisk ännu. Hon har fortfarande en sten kvar som inte har lösts upp.. Så det blir special mat i två veckor till sedan får vi se hur vi går tillväga om den inte är borta.. Fan jag som trodde hon var okej nu, hon är ju som vanligt!? Nåja nu får vi hålla tummarna till nästa gång.

Igår var jag & Madde på backaplan, jag fick köpt ett par stövlar äntligen & vantar jag är redo inför vintern. haha.

Imorse tog jag mig en goooooo sovmorgon vaknade typ kvart i tio, nu har jag städat huset & skall strax käka lunch & go glass =).


Kommentarer
Postat av: malin

åå stövlar behöver ja me köpa.

2010-10-20 @ 21:35:47
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0