19 mars 2010

Jag har precis varit ute i backarna för första gången sen jag var sju år. Haha jag var nog den sämsta i heeeeela hundfjället på att åka ;). Fast när jag hade åkt i backen en gång så ramlade jag bara två gånger sista gången. Det gick ju framåt. Haha. Galet svårt var det, men sjuukt roligt. Undra hur många gånger jag sa " jag skiter i de här, jag tänker inte åka mer & försökte ta av mig skidorna som jag inte fick av". Men Lindas pappa tvingade mig att åka vidare, ställa mig upp & Linda med. Haha. Och till råga på allt finns det tydligen en film på mig på Hans kamera. Haha!!

Nu är det snart lunch & jag tror vi skall ner till backarna igen. Men inte bestämmt.


Kommentarer
Postat av: malin

du kan fortfarande gå ja e imponerad över dig carro ;P XD

2010-03-19 @ 16:08:38
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0