18 mars 2010

Nu väntar jag ¨på frukost, är gör hungerig så det skall bi gött.
Idag väntar nog en rolig dag. Vet inte om mamma & jag skall åka skidor på förmiddagen eller efter lunch. Saken ör den att jag ramlade ju igår i backen, fastnade med skidan & vred om foten, så foten gör ont, men inte nog med det.m På något jäkla vänster hamnade jag på handen antagligen & drog i mitt finger så de har svullnat upp lite grann & det gör ont att böja det. Så vi skall åka & fixa så man kan linda iaf fotan så de blir lite stabilare.
Jag är nog den klantigaste som finns :D

Sovit som en gris inatt ialla fall vilket var väldigt skönt.

Nu är frukosten klar :).


där bor vi;)


Kommentarer
Postat av: malin

men gumman da hur lyckas du. :) <3

2010-03-18 @ 15:02:43
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0