3 Juli 2010

Amber har fått en fin idé om att väcka mig klockan halv sex varje morgon sedan valparna föddes. Snacka om väckarklocka dock kunde hon ju börjar gnälla halv åtta st lite mer lagom tid. Men imorse var mammsen snäll & tog ut henne sedan somnade hon om igen & jag vaknade av att hon pussade mig på näsan. Sötnos.
Igår var det lite sorg en utav valparna kilade vidare till ett bättre ställe, lite tråkigt men vi har ju sett ända sen födseln att den varit dålig. Amber har därimot lugnat ner sig nu efter valpens bortgång.

Nu skall jag mamma & Linda åka & kolla på kläder nice, fast först skall jag äta en efterlängat kiwi.

Ha en fin dag senare idag kommer det bilder på de små underverken som idag är  4 dygn gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0