22 Augusti

Oj va helgen gått snabbt, imorgon är det måndag & jag skall bada valpar, klippa klor och massa sånt & sedan jobba.
I Helgen har Mik varit hos mig, mysigt han är nog den bästa jag vet förtillfället. Vi har inte gjort något speciellt alls. Idag var vi med min moster på hundkurs & så har vi ätit godis.. I Fredags var vi ute & åt tillsammans med Erika, Nisse,Josefin & Lisa det var ganska trevligt faktiskt. Inte för att jag är så mycket för resturang mat men de funkade väl .

Jag kom på förut att det jag kommer sakna mest när jag flyttar är Zizza. Tanken att vakna utan att ha henne bredvid sig på morgonen är hemsk. Vi delar kudde, hon ligger på mig & vill bara gosa. Gosh va jag älskar den hunden. Nä nu måste jag sluta skriva innan jag börjar grina. Skall gosa in mig i hennes päls nu & sova.


Min sessa.


Världens bästa Mik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0