8 April 2010

Gooood morning! Efter att ha klivit upp ur sängen, gett hundarna mat, ätit själv & druckigt kaffe ligger jag återigen i min säng. Jag har kommit in en period nu där jag inté bryr mig om ett skit & där jag inte orkar göra något åt något. Nåja. Idag skall jag ev träffa Jennifer om jag har bil, vi kanske tar en tripp upp till Mårten för tjöt & trevligt umgänge Haha. Lite komiskt det där, vi gick i samma klass i typ ett år, eller var det ens ett år? Pratade ingenting. Sedan sågs vi 6 tog en cigg vi tre i förre veckan, tjötade som aldrig förr. Man skall ta vara på alla trevliga personer här i världen.

Vovvarna är fortfarande dåliga jag som var taggad på en lång promenad med dem, men så blev det icke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0