Träningsvärk.

God morgon.

Jag har träningevääääärk. Linda visade mig en övning igår för ryggen & jag kan knappt sträcka på ryggen idag . Vem har dåliga muskler? Men jag trodde att jag skulle känn någonting i magen eller benen men icke. Så där hade jag väl lite muskler ialla fall. :)

Idag skall jag & Jennifer plugga & dricka kaffe hos henne. Vi får skriva lite på vårat projektarbete om autism & så får vi nog plugga lite samhällskunskap också. Senare ikväll skall jag nog powerwalka eller jogga har inte riktigt bestämt mig men nu känns det som jag är motiverad att komma igång på riktigt. Beach 2011 ellerhur Linda :).

Madde du kan väl höra av dig om vi skall ta en road trip? Du har ju inte åkt med mig ännu ;) haha.

Ha en bra dag


Malin & Jag 07.

Kommentarer
Postat av: malin

oj va e den bilden ifrån ?

2009-09-26 @ 17:38:44
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0