Gymmet

God erftermiddag allesammans.
Gud va jag blir arg på mig själv. jag vet så himla väl att jag inte kan äta hur mycket mjölkprodukter som helst, så satt jag & kastade i mig massa ost förrut, ( ja jag älskar ost ) vilket resulterar att jag får galet ont i magen, att man bara vill slå någon. Att man aldrig lär sig.
Skall strax åka iväg till gymmet ialla fall med Linda. Andreas & Marcus kommer också att vara där. Måste börja träna nu känner jag annars lär det ju aldrig bli av.

Stressade ihjäl mig imorse så när jag kommer upp till skolan så visar det sig att vi inte har någon lektion. Kunde de inte sagt det igår & gett oss uppgifter så vi hade sluppit åka upp så tidigt. Imorgon har vi ialla fall bara projektarbete & man får jobba hemma då, så jag skall upp till Jennifer & plugga.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.

Puss



Just det. Madde kommer hem idag passar utmärkt hon skall få klippa mitt hår innan helgen om hon har tid. Allt sletet måste väck nu innan jag blir galen.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHAHA, vilken jävla fylle bild... Vi ses på Freeedag!! <33

2009-09-22 @ 18:03:28
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0