20090929

God morgon. Har precis varit ute med hundarna & fick en chock när jag gick utanför dörren. Jisses vad kallt det var idag. Nu vill jag ha min vinterjacka som jag inte hittar. Skall strax kila ner till bussen. Har bara en lektion idag vilket känns jätte gött. Har tandläkare idag med. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag skall göra känner att det borde vara dax att bestämma sig snart.

I vilket fall som helst så hade jag möte igår & det gick jätte bra & jag är jätte glad för det. Jag får gå kvar i trean & jag känner själv att jag är i skolan mycket mer & jag ligger rätt bra till i de flesta pågåendekurserna . Detta kommer nog gå bra, det skall gå bra!!

Imorgon får vi pengar åh så underbart jag vill ut i helgen, ja på lördagen för på Fredagen skall jag träffa Billdal & vi skall äta pizza!

ha en bra dag


Madde är bäst

Kommentarer
Postat av: madde

Haha, jag höll på att frysa arslet av mig imorse :P

2009-09-29 @ 08:55:47
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0