Utflyckt fågeldammarna.



Så himla härligt. Jag fick sluta klockan två idag eftersom jag var så snäll och ställde upp igår och för att jag följde med till fågeldammarna idag. Det var en mysig utflyckt vi hade med oss fyra fem åringar!

Jag har precis pluggat klart. Har mejlat in två armeben till Irmis det känns så bra jag tror att jag kommer få komplettera det ena men då får jag ta det sedan. Har även mejlat Susanne om en uppgift som jag inte tänker göra om! Jag har ju den här hemma lixom.

Idag skall jag bara vara hemma tror jag sall baka en rulltårta och så skall jag städa mitt rum har hållt igång hela veckan så jag behöver ta det lugnt ikväll.

Imorgon kommer Malin till min praktik det skall bli jätte kul att få visa henne hur vi har det och hur vi jobbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0