Onsdag Morgon


Hm jag har ont i min rygg, kanske borde gå till han massör gubben som mamma snackar om ialla fall? Fast äh vill inte berätta för henne att hon har rätt i vissa saker;) hihi.
Imorgon skall jag få min tandställning det känns faktiskt ganska bra nu ( tror det eller ej ) men jag tror inte det kommer vara sådär hemskt som jag tror. Kommer nog bara göra jävligt ont ett tag men sedan så ska de nog gå fint! Än så länge är jag inte ens nervös inför att sätta in den jag som brukar skita på mig en vecka innan jag ska till tandläkaren för ett vanligt besök. Haha.

Måste rensa min dator. Rensade bort MASSA musik igår & brännde ut en massa. Nu är det bilder & filmer kvar.

skall börja småfixa i mitt rum nu, rensa gaderober & se om det finns något som jag kan lägga in i Partins gamla rum nu när han flyttar. JAG BLIR ENSAMBARN ;D. Nja det kommer nog bli ganska tomt när man tänker efter. Vem ska jag nu tjafsa med om vem som skall plocka ur diskmaskinen eller hänga tvätten eller dammsuga?

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe innan jag skall åka in till fontin & gå en lugn promenad med mina fina älsklingar.
Och i eftermiddag blire nog promenad med Madde om hon fortfarande vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0