2009114

Oj hann inte skriva igår, hann inte ens sitta vid datorn igår. Det var full fart hela dagen.
Var med på Malins praktik vilket var lärorikt med. De hade andra rutiner än vi ja annorlunda.
Sedan åkte jag & Madde & handlade i Nödinge, stressade hem & ut med hundarna. Och hann precis hoppa in i duschen innan Mikael kom hit. Stressdag men den var helt klart värd det. Det var en trevlig dag & jag hade inte ont i magen på hela dagen  nästan :). Underbart!

Nu väntar jag på att Andreas skal komma hit & köra mig till jobbet jag tror jag kommer komma försent eftersom klockan redan är tio i åtta.
Nåja ni får ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0