20091115

Just de. Jag undrar en sak, det skrämmer mig lite men jag vet ju inte alls som det är sant. Jag & en vän satt igår & pratade om bio & då sa hon att hon ville se 2012.. Sen helt plötsligt sa hon " men tänk om det är sant ", ja att jorden ska gå under?. Hon hade hört att det var en snubbe för läääänge sen som typ "visste" att det skulle bli två värdskrig & att två "stora fårglar" skulle krascha i en stor byggnad. ( word trade center ) med andra ord samma gubbe som sa att jorden skulle gå under 2012. Men ingen utav oss två vet om det är sant grejen är att det känns ju ganska så underligt att en snubbe kan känna av sånt :). Men lite rädd blir man ju ialla fall.



Skall strax sätta mig i bilen & åka till Amanda. Vi skall klunka kaffe & sådär.
undra vad jag skall äta till lunch idag!? Kan man köpa soppa  någon stanns? Kanske färdig soppa. Annars får jag äta en mosad banan :).

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0