måndag, kväll.

Efter skolan idag gick jag hem & fick skickat iväg ett arbete till min lär  are. Jag fick veta en del tråkiga saker idag som bara mina närmaste kommer att få ta del utav. I vilket fall som helst så ligger jag efter i en hel del & jag fick en chock av de beskedet jag fick idag . Det satte fart på mej & jag har nu fårstått att jag måste ta skolan på allvar annars kommer detta sluta jävligt olyckligt för min del om jag får säga det själv. Katastrof. Något som jag aldrig i hela mitt liv kommer göra. Jag skall försöka kämpa nu, eller försöka duger inte, jag SKA kämpa nu de sista veckorna & visa alla att jag kan också. malin har lovat att hjälpa mej med saker & jag vet att Madde också gör det. Vi kan kanske plugga tillsammans? Senast vi gjorde det peppade hon mej & tjatade så jag fick massa gjort. Tack vännen. Det är verkligen dags att ta tag i det här nu!

Jag hjälpte Jenn lite idag med pluggandet, sedan rensade hon sin gaderob så jag fick med mej lite kläder hem. bland annat är galet söt Tom & Jerry t-shirt som jag blev helt kär i. Den är rosa!

Nu skall jag läsa lite bloggar innan jag hoppar ner i sängen & gosar & pussar på Zizza & Amber.

ha en fortsatt bra kväll.


Mina fina töser.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så ska det låta Carro, du har fattat grejen. Om det är nått som jag kan stå till tjänst med så är du välkommen att höra av dig, öppetider dygnet runt (förutom när jag sover). ;)

Om du behöver pepp så kan jag hjälpa dig cokså.

Kämpa på! :)

2009-05-05 @ 16:53:48
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja ska hjälpa dig när ja kan me de ja kan. efter nästa tors får ja lite mer tid. kan ju ta en dag å sätta oss å kolla på de. får prata om de va de e du har.

2009-05-06 @ 13:40:02
Postat av: Anonym

ska göra va ja kan <3

2009-05-06 @ 13:41:33
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0