20090517

Vilken bra dag det har varit. Imorse klockan 06:00 begav sig mamma, jag & min moster ner till Hässleholm för att ställa Amber. Och jag var helt säker på att hon skulle få en tvåa eftersom hon var blyg på bordet & urfälld. Men shi fick jag. Hon fick cert & blev BIM. Jag var nog gladast av alla eftersom Zizza jämt fått tvåor, förutom en enda gång. Jag var helt förvirrad & Erika fick säga till mig allt jag skulle göra. Men det känns så bra.

Nu är jag däremnot väldigt tröt har sovit nio timmar på hela helgen, så jag somnar väl gör tidigt idag.


Fina snutta.




Ludde & Erika.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

japps det gör den!! 975 kr, fyfan!

2009-05-17 @ 22:02:47
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0