yes

Jag & Jennifer åkte upp till skolan. Det var rätt gött dött idag. De hade tydligen fått byta salar & sådär så inga folk kom typ. men nu skall jag vara med dem & göra projektarbete så det känns bra ialla fall. De är ju helt underbara allihopa så det skall nog gå bra. Och det känns bra att kunna prata med Alexander igen, trevlig prickt det där!

Nästa vecka är Peace and love biljetten bokad & jag längar så jag håller på att spricka. Kommer bli såå kul!

Imorgon skall jag & Jennifer till stan antagligen hon skall köpa kläder som hon skall ha på sej på kvällen när hon skall ut, om någon är intresserad av det:P

Nu har jag inget mer att skriva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desamma carro :D

Alltid ett nöje & ha dig med :D

2009-03-26 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0