dikt

Ett snedsteg i ett börjat liv
Kan leda till stora plågor
Låt inte sorgen ta din magi
För du är ett vackert liv
Varför ser du dig inte själv som vi andra ser
Varför går hjärtat ditt inte vidare mer
Låt mig få ta din hand
Och visa dig vad du betyder
Dina händer är kalla
Fyllda med skadade sår
Varför plågar du dig så

Den skrev Shmadd åt mej en gång... shmadd.blogg.se när allt var som mörkast i livet. Nu har allt ialla fall vänt  hyfsat bra. Jag är fri & jag har inte lika mycket mystiska tankar länger, inga alls faktiskt. Jag har bara personer i mitt liv som jag vill skall vara där alla andra existerar inte längre, vilket känns väldigt skönt. Jag slipper lägga ner energi på att gå runt & vara arg, ledsen frustrerad för en massa onöädiga bråk & tjafs som var för ett tag sedan under en period. Nu blickar vi framåt & tänker inte på vad som hänt. Det finns fortfarande två saker som sitter kvar i mej som alltid kommer finnas där. Men jag kommer inte ta upp det nu för de angår inte alla som läser utan bara mina närmaste & ni vet redan om det tror jag. Jag är väldigt glad att jag kunnde gå vidare så snabbt efter dejobbiga år som var men nu känner jag mej stark psykiskt att inta nya utmaningar & leva livet. Det ända som skall försvinna nu är denna jävla förkyldning & febern jag har men i eftermiddag får jafg veta vad det är för då blir det ju läkarbesök, vilket jag inte ser framemot.

Och med detta vill jag säga att Jennifer är den starkaste person jag träffat. Jag har sett dej glad, ledsen, arg, frustrerad. Du är en sån där stålkvinna som klarar i stoer sett allt. Nu börjar ditt nya liv & det kommer bli jätte bra jag lovar!



Kommentarer
Postat av: Amanda

tack det var snällt, får hoppas att det går bra =)

2009-03-16 @ 16:35:15
URL: http://amandaw.blogg.se/
Postat av: Alex.

Hej. Vill bara säga att jag är glad & höra detta.

Ja menar de verkligen! Ha de bra.

2009-03-16 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0