trevligare personal.

Hej.

Jag börjar med att skriva att jag tycker vårdcentralen skall anställa lite trevligare personal som inte är tykna & spydia & tråkiga när man ringer. Man har ju väldigt stor lust att gå dit.
Det ända hon sa var
"hej det är från vårdcentralen hade du ringt?
"jaaaa" svarade jag
sen blev hon helt tyst .
"aha ditt personnummer är"?
"901126.........."
"och vad är de med dej" typ den .
så förklarade jag.
"a men då har jag en tid 15.15 hejdå"

Det låter kanske inte så tyket här i texten men man hör de man hör.
Jag tror inte ens hon lyssnade på vad jag sa när jag förklarade hur jag mådde.

Nu skall jag lägga mej i soffan igen & klunka vatten & glo på tv & jag hoppas det finns något att se på.

Kommentarer
Postat av: malin

ja vist e de så de e så trist att ringa dit för de känns som att de skiter i en ändå å va man säger.

2009-03-16 @ 21:45:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0