& att dina ord i natten är det ända som når in

Hallå!
Idag har det varit fullt upp, började morgonen med en promenad i skogen härligt. Sedan åkte jag hem & duschade gjorde mej iordning & åkte till mormor med mamma & pappa. Hon är riktigt grym. Sedan har jag kört massa bil, tränat hundarna på klubben & nu har jag fått en galen huvudvärk. Alex smsade mej & frågade om jag skulle med ut men jag får ju inte dricka ännu eftersom jag äter antibiotika. Men idag var sisat dagen så snart blir det satans in the street igen.

Jag känner att jag borde städa mitt rum det ser ut som en bomb har slagit ner. Men jag känner ännu mer för att krypa ner i soffan & äta chips & godis.  Fast först skall vi äta middag.
Ikväll blir det ialla fall Robinsson.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0