plugga är inte min grej

Har ett arbete som skall vara inne imorgon & jag kommer inte bli klar. Visst jag skall göra en grej till & sedan renskriva. Men jag känner att jag är inte motiverad alls. Jag känner att jag ligger efter i mycket & det är inte kul. Jag känner att jag kommer inte gå ut med fullständigt gymnasiebetyg för jag har ingen lust med skolan alls. Visst har de börjat ganska bra denna terminen, hr typ missat två eller tre lektion bara. Och det är framsteg jämför med hur de har varit. Hoppas det håller i sej iaf..


Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0