stan & bajs-berta

om ca en timme skall jag åka ner till stan & hälsa på Amanda. Vjag vet inte riktigt vad vi skall göra, men en promenad i stan blir det nog ialla fall eftersom jag skall ha med mej Amber . Sedan blir det nog en massa kaffe & en massa tjöt kan jag tänka mej :) Kommer att bli trevligt.

Igår var jag & Madde ute på en promenad i de härliga vinder vädert. Mys vi har saker att prata om hela tiden även om vi inte setts på ett bra tag.  Jag tipsade henne om att söka till andra avenyn som statist. och det gjrode hon ;)
När jag kom hem igår så kollade jag på uppdrag granskning, och jag måste säga att försäkringskassan är riktigt konstiga. men personen blev ialla fall nästan helt frisk av operationen & det var bra det ialla fall.

Nu måste jag göra mej iordning.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0