skola.

vaknade 7.30 imorse. mamma väckte mej för ovanlighetens skull & hon tyckte att jag hade ett jävla morgonhumör. Jaja kaske stämmer?
Vid 9.00 gick jag ialla fall & möte jennifer, jag möttes av hennes mamma & deras sjukt söta valp Julia. Hon ser ut som en liten nallebjörn som man bara vill äta upp. hur gullig som helst.
Jag hade bara en lektion idag ialla fall. Förskola, skola & fritidshem. Inte så värst intressant. Vi pratade mest om barn & säkerhet & hur man kan förhindra olyckor.. Sakner som man redan vet om! Vi skulle också binda ihop våran mapp med våra skapande saker. Jag har målat två saker så det blev inget med det. Kul att komma ut på sin prakktik helt utan grejer. Får se vad mamma har hon har ju en hel del. När jag kom hem kände jag hur trött jag var & såklart hade jag feber, för ovanlighetens skull. Men jag känner att jag inte orkar bry mej längre, så jag tog en promenad med hundarna i skogen för att försöka stressa ner. Funkade det ? Njaa.

Imorgon kommer nog Hanna & hälsar på i skolan så jag får väl gå dit en liten stund & vara trevligt sällskap till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0