körlektion yes

Yes yes. idag har jag bokat halkan, Fast jag skall boka om den så att jag kan göra den på stora holm istället för Ljungby.
Nu är jag riktigt trött, efter en dag på paraktiken & körskolan där det blev mycket skratt i bilen så blir man trött. Jag måste säga att det är riktigt kul att göra med Martin. Han är grym.

personalen på min avdelning, eller skall jag kanske säga hela förskolan!? Ja vi säger hela förskolan, för de är väl alla personal egentligen, fast mest de på min avdelning. ja nu skall jag komma till sak. Det gör så jag orkar med dagarna på ett helt annat sätt än vad jag har gjort det senaste ja året! Det är så posetiva & de pushar mej till att göra saker som jag egentligen inte orkar göra. Som det där med skolan, förra året när jag praktiserade så pratade de en stund med mej varje dag & sa att de är viktigt att jag är där osv. Och visst funkade deras tjöt, ja ialla fall en resten av vår terminen. Och nu pratar de med mej igen & försöker verkoligen förklara, de hjälper mej med allt. Mina uppgifter jag skall göra under min praktik. Det är verkligen bra & tur att det finns människor som faktiskt bryr sej om en. Jag tycker så mycket om att vara där .. Så ett tack för att ni ställer upp för mej.

I helgen har jag lite planer på fredag blir de midda hos Fred & linda, mys. På lördag skall jag på dop. och söndag hoppas jag att jag kan dra mej ner till stan för att promenera med Amanda om du vill!?

Nu skall jag plugga teori.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte på söndag apa!

först på handling-kurs & sen jobb till kl 20. buhu!

2009-02-18 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0