Beck.

har precis kollat på Beck filmen med mami. Som den stora beck fantast jag är. Jag älskar beck tralala.
Haha, garvade sönder mej åt Mia & Klara med, herregud helt udnerbart bra.
Imorse eller ja runt typ tolv tiden fick jag för mej att jag var gör frisk & satte igång att bada & föna Zizza. Efter de tog jag ozzy med & sedan var de godnatt på soffan.. Jävla feber! Men det känns skönt att alla hundarna är rena nui ett par veckor ialla fall =)Imorgon skall min klass till göteborg & kolla när dem spelar in postkodmiljonären(?) Jag kan inte följa med tyvärr. Haha sjukt gött, jag valde rätt dag att vara sjuk på. Jennifer är överlycklig som skall åka med ;)

Nu skall jag hoppa i säng.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0