20091229

God dag allesammans
Oj va gammaldags det lät men det gör inte så mycket :).
Idag är det galet mycket snö ute det är bra. Älskar snön. Hoppas nu att den igger kvar lääääänge...
Igår var jag & Malin på Backaplan, fick köpt en skjorta, leggins  & en tröja. Nu behöver jag inte shoppa på ett tag.

Idag har jag lite planer men vet inte om dem blir av. Skall kanske träffa Pitchi en sväng vi har setts en gång sen i sommras så det är väl dax nu. Kanske träffa Amanda, ja annars skall jag inte göra någonting. Är nog skänt det också iof.

Jag ärt glad att jag har bra vänner istället för många inte riktiga. Jag har nu förstått vilka som är mina riktiga vänner & inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0