20091215

slutade klockan elva idag var sjukt gött. Åkte ner till praktiken efter det fick mitt omdöme & så fick jag pressent. Det känns så himla tråkigt att inte vara där mer, barnen tycker ju verkligen om en. Goa ungar kommer sakna dem otroligt mycket & all personal med. Får åka dit & hälsa på nu med jämna mellanrum känner jag.

Skall strax göra varm choklad & macka innan det blir film. Känner mig fortfarande inte helt frisk, min röst låter som en gamal alkis & jag hostar som en kratta & är fortfarande trött i kroppen. Imorgon skall jag vara hemma & vila upp mig, får se om jag går på Torsdag.

På fredag skall jag iaf till tandläkaren  sedan blire nog utgång på kvällen kanske. I Kungälv isf längre orkar jag inte åka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0