Fredag kväll.

Efter att mamma & jag varit på ikea idag körde hon in mig till stan. Mötte upp malin & Daniel vis svingeln. Han skulle lämna in sin gitarr som det tydligen inte var något fel på.  what ever.
Efter det började vi gå in på stan, jag fick köpt ett par vita shorts från rut, ansiktmasker & nagelack från åhlens. Jodå jag är nöjd. Men det gjorde gött ont hjärtat när jag var tvungen att köpa ett nytt fritidskort. 600 spänn, usch :/
Runt tre tiden mötte jag upp Amanda vi tog bussen till mig & promenerade & pratade en väldig massa strunt, hon är bra!

Nu skall jag hoppa i säng & slänga på någon bra film. & Grattis Lisette som fyller 20 idag :)


Kommentarer
Postat av: saga

tack, like your too :)

allt bra med dej då? :)

2009-08-08 @ 10:19:07
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0