6 september 2010

I fredags åkte vi ju till Uddevalla, sov ihusvagn på en camping. Nja inte riktigt min grej fast lite mysigt var de . Förutom att Amber skällde hela natten & man sov inte ett skit.
I Lördags vart vi på nordens ark, mysigt såg en skit fin leopard minns dock inte namnet på just den men fin var den. Efteråt styrde jag hem, hamnade hos jennifer på en kaffe innan jag åkte hem & Mikael kom till mig. Vi gjorde mest ingenting, handlade, såg på tv & sov.

I Söndags vaknade vi klockan åtta utvilade & vi styrde bilen mot Bohus fästning, och senare på kvällen drog vi på bio. Toy story 3. Den var rolig ;)

Nu skall jag klä på mig slänga in hundarna i bilen & ta en promenad med Malin i fontin.


Kommentarer
Postat av: malin

å snart ska vi gå igen :p

2010-09-07 @ 21:17:04
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0