låång dag

Yes it is. idag kom en barngrupp på besök det gick över förväntan och barnen var mycket snälla ;)
Våran kommunikation var inställd idag så det blev att sluta två timmar tidigare sjukt gött. har inte gjort så mycket har städat mitt rum och sådär.
Skall strax lägga mej och läsa klart min bok eftersom jag börjar utveckla migrän känner jag.

Imorgon blire antagligen utgång.


Fina vännen. som jags a igår så finns du alltid bredvid mej. Du kommer lixom alltid att finnas där på något sätt. Du kommer inte att bli av med mej ur ditt liv heller för den delen. Om man räknar bort alla bråk och allt tjafs och alla flippade saker så hade vi faktiskt jävligt rolig. Nu är vi vänner och jag känner att bara de känns bra. Att veta att jag kan prata med dej om jag vill,, att du bara finns där. Du har alltid ställt upp och lyssnat jämt. Hela förra året för mej var helt fucked up och du ställde jämt upp. Och jag gjrode det samma för dej när du väl öpnade din käft;) Haha. Det finns så mycket som jag vill skriva men jag tänker avsluta med att skriva att jag är glad att du ens vill vara min kompis och jag älskar dej ialla fall ;D och jag hoppas att vi förblir vänner för resten av våra liv för jag vill inte förlora dej en gång till, eftersom det är så jobbigt att förlora en så underbar vän som dej. <3


ta hand om er

Kommentarer
Postat av: BK

aaw :) fan va söt du e mohammed ;) Du kommer alltid att finnas vid min sida också det lovar jag av hela mitt röda hjärta ;) hehe^ Du är en helt otrolig tjej & jag kommer nog alltid att älska dig på det ena ellr andra sättet :) du är en del av mig carro, och jag är mer än gärna din vän i alla väder & livet ut <3

2008-11-28 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0