17 Maj 2011

God morgon.
Idag känner jag mig något seg, sovit få timmar i helgen, var uppe tidigt igår, somnade sent igår.. Flängde omkring igår med.
Först åkte vi till ögonmottagningen med Alice, allt såg fint ut men de skall göras en koll igen om 1 halv år med tanka på mina fel.. Sedan var vi hos mammsen hela dagen hämtade hem Zizza ... På kvällen tog jag Mikael en lång promenad på 1,5 timme, smart när febern färsvann i söndags kväll..

Vi har inget roligt väder inte, måste hämta mitt regskydd hos mamma till vagnen..







Min lilla älskling såg allt förtidigt född ut!


Kommentarer
Postat av: plutten i famnen

Jag tror det, jag är verkligen inte aktiv på deras hemsida, kan inte ens logga in, men det paketet får man när bebisen är 6 månader (fast jag fick min vid 5 månader av någon anledning)

2011-05-17 @ 19:30:47
URL: http://pluttenifamnen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0