17 juni 2011

Jag är tröööött, jag går och lägger mig på tok för sent. Tolv och vakna första gången halv sju för att mata alice är inte helt rimmligt... Dock somnar vi om men ändå.
Mikael är nog frisk, jo han jobbar idag, Alice är vråååålförkyld, dock ingen feber ännu som tur är hon är pigg & glad :). Jag känner att de är något ligger & väntar på att bryta ut skall försöka glöma det & köra på som vanligt. Jag har inte lust att bli sjuk nu var ju nyss sjuk ... Undra vart vi fått denna skiten ifrån ingen har ju varit sjuk som vi träffar..

Och min fina lilla vovve har börjat få tillbaka sin päls, badade henne igår & la inpacking i hennes päls så hon är kritvit & lite halvt fluffig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0