7 juli 2011

Åh juva tystnad. Alice nya underbara högljuda ljud hon har för sig rikigt skär i öronen, sötnosen. Förstår inte riktigt hur hon får till dem faktiskt.

Efter att Alice fått sin gröt nu så däckade hon totalt väldigt skönt eftersom jag har typ sveriges mäktigaste huvudvärk, kul när jag skall opereras dag. Har nog fått en liten släng av ögoninflammation med usch..

Ja i Tisdags så träffade jag kära Madde, det var på tiden sjukt kul hade vi ialla fall & Alice var snäll & söt hela tiden.
Igår åkte vi till jossan & promenerade med henne & hennes dotter Saga fick tom solat under promenaden ;)
Senare på kvälen åkte mamma, jag, hundarna & badade det var super skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0