26 juli 2011

Idag ska jag bara vara hemma, gå lång promenad med hundarna & städa lite grann. Är vääääldigt trött, har sovit dåligt nu två nätter i rad, dels för att de är varmt & för att de är människor ute på parkeringen som skriker & gapar så jävla respektlöst.

Igår åkte Mikael & jag till Allum, min snälla underbara pojkvän kom å den fina idén. När vi kommer dit frågar jag honom varför han just ville åka till affärer ( han brukar ju inte vara så fashinerad av de. Han svar blev: du ville ju ha en ny telefon. Så vi traskade till the phone house & vips så fann jag den mobilen som jag ville ha & vips så var den min. Tack älskling! Nu har jag typ inget liv eftersom min nya telefon är i mina händer hela tiden haha.

Nä nu ska jag försöka pallra mig upp från soffan & städa iordning lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0