23 April 2011

Vilken bebis jag har.... SOmnade 21.30 igår kväll & vaknade 06.40, käkade & sover ännu & klockan är nu 9.20.
Jag har fortfarande feber & ont på min högra sida om magen långt ner... Var hos läkarn igår, de ända som visas är att jag har lila mycket vita blodkroppar, annars är allt bra, väldigt konstigt.. Får ringa min barnmorska på Tisdag, om de inte blir värre så får de gå in med en kamera & kolla så de inte ligger kvar någon skit eller att de är någon inflammation någon stanns....

Nåja idag är de påsk, spenderas hos mamma..



11 Juni blir de dop. Skall kolla nu vilka som skalll bjudas..
På bilden ser ni blivande gudfar & min bebis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0