20 Maj 2010

Igår var otursdag nummer ett. När Mik & jag skulle åka in till stan glömmer jag min jeans jacka hos honom, vi vänder för att hämta den. När vi sedan passerar korsningen vid OK är de en moppe som inte ser oss som kör rakt in i sidan på bilen på min sida jag höll på att skita ner mig & jag blev heeeöt chockad. Som tur var klarade sig killen väl det blev bara lite skevt på moppen. HAde han kört ut en sekund innan hade de gått jäkligt illa. Efter det skämde jag ut mig inne i stan ( som vanligt när jag öppnar min käft ), sen så skulle vi köpa mat då var de feet kö & ingen personal så vi gick åka runt halva stan för att hitta nästa ställe. Och sedan så gick en grej sönder i hans bil antagligen pga krocken, så de lluktade gamal sopptipp blandat med fisk i hela bilen, & sedan gjorde jag sönder min väska. Fin dag det där! Men den lukten alltså helt sjukt va det luktade:S

Ja nu är jag helt slut efter att ha varit runt över allt idag känns det som hade iaf köpt mig en bikini:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0