5 mars 2010

Satt imorse & tänkte på studenten, pirrläge alltså. Börjar redan bli nervös. Sedan har jag beslutsångest ifall jag ska med på balen eller inte. Känns som att det är lite bortkastade pengar om jag skall vara riktigt ärlig, men å andra sidan så är det ju ett roligt minne. Ja vi får se.. Får ge mig ut & leta efter balklänning snart isf.

Kände mig mycket piggare imorse, fast nu känner jag mig röten igen. Febern har kommit ikapp ännu idag & jag har ont i huvudet & nacken. Skall iaf till Amanda en sväng idag & sedan kommer kanske Mik ikväll får se om jag orkar....
Imorgon skall Amanda & jag iaf på utställning med massa pudlar. Kan nog bli intressant.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen!


Hade typ inga roliga bilder på denna datorn ( pappas ) så slänger in en på mig när jag var liten. Jag var mäktig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0