9 juni 2010


Jajamän jag har fått jobb två dagar i veckan än så länge. Imorgon skall jag dit första gången jag tror inte det är så svårt. Jag behöver pengar.
Igår var jennifer & jag på arbetsförmedlingen och skrev in oss vi är påväg in i vuxen världen nu haha.

Idag blire att städa har lovat mig själv det i två dagar nu men har inte hunnit. Resten av vecka blir nog ganska soft som sagt imorgon skall jag ev träffa Erika beror på hur vädret är, sedan skall jag ju till jobbet.
På fredag på dagen vet jag inte ännu, på kvällen kommer Mik. Lördag skall jag ev träffa Malin en stund var ju för länge sen nu vi har mycket att ta igen stumpan :)

Nä nu måste jag sätta fart annars blir väl städningen aldrig av












Bjuder på lite gamla bilder .


Kommentarer
Postat av: malin

ja de va ett tagsedan nu.

2010-06-09 @ 22:14:36
URL: http://loveanglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0