Dags att stiga upp?

Kul att man försover sig två timmar. Så går det när man inte kan sova på nätterna gott folk. Skapa er inga problem förfan.

Har inte gått upp ur sängen ännu, jag vill helst ligga kvar här hela dagen. Men skolan kallar om ett tag .

Igår fick jag pluggat ialla fall, skrev klart min APU rapport & jag gjorde samhällskunskap. Skall leta efter lärare idag för jag behäver material för jag kan fixa mina IG snart. Får panik allt är som en jävla virvelvind i skallen på mig, känns som man skall ramla ihop.

Nåja. Tror endå dagen kommer bli ganska så bra Laura är ju i skolan & underhåller mig förhoppningsvis & alla andra också. Guöl värda älskar er allihop ..


Kusin & Ozzy. Fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0