20100106

Det har kommit massor utav snö. Det är bra, jag vill ha snö enda tills typ början av Mars. Sen kan den försvinna. Kanske skulle kunna vara liiiiite varmare & lite bättre skottat på vägrarna annars är jag nöjd ;).
Idag har jag gjort mest ingenting jo, retat mamma hela dagen eftersom jag är så himla rastlös.. Jag är inte van att sitta hemma en hel dag längre, känns konstigt.
Imorgon eller Fredag skall jag åka ner till svenska mässan mydog & kolla på hundutställningen. Skall ner på Lördag också är det tänkt & kika på pudlarna med Amanda, imorn blir det japanarna iaf & kolla när Erika ställer Ludde & Lill-vit.

Just det vi var ju i Tollered igår, oj vad bra det gick med hundarna. Inget morr alls nästan. Ludde & Ozzy brukar ju morra lite på varann eller ja Ozzy brukar morra. Både jag & Erika blev förvånade. Vi kunde tom vara inne med alla hundar :D.


Boriis på promenad i fontin idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0