6 April 2010

Helloo.
Jag måste ha kaffe men ha rinte orkat sätta på något ännu. Nice det.  Om ett par timmar, närmare bestämmt halv fyra skall jag till tandläkaren. Stänna tandställningen, kommer bli gött det händer ju sake ri min kät allt för långsamt. Haha.

Ozzy har väckt mig hela natten & jag är galet trött. Stackars min lilla älskling som inte mår bra:/. Jag hoppas att alla fyra piggnar till snart så Manda & jag kan promenera det var fööör länge sen nu.

Och för övrigt är det lov & jag är fattig, helt underbart. Näe inte direkt.

Nä nu ska jag sätta på kaffe & städa upp på mitt rum, det ser ut som någon har släppt en bomb där inne.

Ha en fin dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0