Min fredag

Mitt internet är göör segt men det får bli en snabb uppdatering innan jag hoppar i säng.

Åkte in till stan & tog en öl med Sofia Malin & Daniel men det blev en till. Malin & Daniel drog tidigt jag & Sofia drog till Kontiki & så kom Billdal dit. Efter ett litet tag där körde vi runt eller ja Billdal körde runt oss överallt i stan. 7:ans, seven eleven, Donken på hisingen & tillbaka till centralen. Sofia blev väl gött rastlös efter att ha lyssnat till Eddie ett tag så hon fick brottåm & tog sin buss halv tre. Billdal var jätte snäll som körde hem mig TackTack. Vi stog väl här utanför & pratade i typ en timme. Mycket trevlig människa det där!

Nu skall jag hopppa i säng skall upp tidigt imorgon kalas för kusin & sedan skall jag till Madde, efter att jag varit där får vi väl se om något kul händer, pank som man är så blir det nog att stanna där fram tills natten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0