Lördag

Jag har verkligen ingen motivation till det här nu, har så jäkla mycket i mitt huvud så jag inte ens kommer ihåg allt.
I vilket fall som helst så var jag & Jennifer på Håkan igår, vi såg typ tre låtar sen drog vi. Galet mycket folk, folk som trängdes & det var bara jobbigt . Vi mötte upp Erika en snabbis & Sen Billdal. Köpte mat körde hem Jennifer. Sen åkte vi runt lite jag & Billdal tills klockan blev sent, då drog vi till mig & sov.
Gick väl upp unt tio imorse typ, galet trött hällde i mig kaffe men de hjälpte inte. Vi kollade på Torkel i knipa så otroligt grym.

Vid halv fem somnade jag & sov till klockan sex, är fortfarande helt död & nu skall jag äta något,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0