20090925

God morgon. Skall alldels strtax ta ut hundarna en sväng innan jag åker till skolan.
Efter skolan skall jag till gymmet, har inte riktigt funderat ut vad jag skall träna ännu men det blir nog mage & tror jag. Sedan så skall jag hem så kommer Madde, hon skall klippa mig. Det känns faktiskt ganska hemskt. Jag får alltid ångest när mitt hår  har börjat växa & jag måste klippa bort de sletna. Men förhoppningsvis så växer de ut lika fort igen...... Ja och efter det så möter vi upp de andra & drar ut.

Just det Jennifer tipsade ju mig om de tabletterna Silica.. Det funkar faktiskt. Jag började äta dem i tisdags & har inte missat en ända tablett & mina naglar har vuxir mer & blivit starkare. Håret har jag inte märkt någon skillnad på ännu men de kommer väl det också!

Nu skall jag ta ut hundarna en sväng .

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0