20090917

Oj nu var det ett par dagar sen jag skrev, men jag har inte riktigt haft tid känner jag.
Men veckan har rullat på bra. I Måndags var det skola ialla fall & Tisdagen också, sedan så började teckenspråkskursen på burgården i Tisdags. Så jag & Jennifer åkte dit. Det var inte speciellt kul kändes det som inte riktigt min grej .
Igår vart jag galet trött hela dagen, men skoldagen var rolig ialla fall. Efter skolan så hämtade jag ut mitt körkort. Yeey, sedan åkte jag mamma, pappa Andreas & Linda till fontin & gick 7:an.
Nu skall jag strax iväg till skolan, vet inte riktigt vad som händer efteråt men nu har jag nog sovit ihapp mina timmar som jag har missat i veckan, även om jag är sjukt trött idag också!

Imorgon däremot skall jag & Jennifer till liseberg för att se Håkan, äntligen ett helt år sedan sist. Sedan skall jag kanske träffa Billdal.

Nu skall jag kila iväg till bussen ialla fall..

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0